Translate

woensdag 10 oktober 2018

Stress: een vernieuwd recept ;-)

Zo´n week dus. Ken je dat, als moeder* zijnde, dat alle verantwoordelijkheden soms zwaar op je kunnen wegen? Dan kun je nog zo zen, relaxed en accepterend proberen te zijn, soms overvalt het je toch.

Hier mijn nieuwe en geüpdatete recept!

Verwarm de oven voor op 500 graden.
Men neme een cup Belangrijke Gesprekken over kinderen op school, men voege 1000 dingen te regelen over van alles toe.
Dan een flinke eetlepel kinderen die niet lekker zijn, een eetlepel extra repetities. Goed mengen.
In een andere kom meng je intussen een cup muren die opnieuw gevoegd gaan worden zaterdag en een cup snelle tussendore doktersbezoeken voor jezelf. Voeg gerust nog wat extra ingrediënten toe hoor, alles mag bij elkaar. Dit recept kent geen grenzen!
Dan alles goed mengen in een grote kom en zie daar: Stress!

Je snapt, vandaag schakel ik wat hulptroepen in (halleluja voor hulptroepen!) en ga ik eens even lekker in het park dartelen, yogaën, rustige muziek luisteren en goed voor mezelf zorgen.

Toedeloe!


*Ik spreek hiermee even voor mezelf hè, ik wens hiermee niet te insinueren dat vaders en mensen die geen kinderen hebben geen stress kunnen ervaren :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat fijn dat je een bericht achterlaat :)