Translate

dinsdag 7 augustus 2018

Dingen Doen Die Je Stom Vindt.

Ik moet af en toe zo ontzettend lachen om mezelf. Echt waar.
Zoals vanmorgen. Het is namelijk zo, dat we mijn site aan het vernieuwen zijn. Dat is echt uitermate snel en op tijd, gezien het feit dat de site gemaakt werd in 2002 en er eigenlijk nooit iets aan geüpdateted is.
En dat terwijl ik getrouwd ben met een PHP programmeur.....
Het schijnt dat bij de timmerman de plintjes ook niet recht liggen. Laten we het daar maar op houden ;-)

Maar goed. Ik moet dus ook teksten vernieuwen. Schrijven dus. Weet je wel, precies diezelfde activiteit die je doet als je blogt, en wat ik dus zo leuk vind. Uhuh.
Nou moet ik erbij zeggen dat ik een werkelijk anti-talent heb voor mezelf verkopen. Dus dat helpt niet echt mee. Maar dan nog! Kom op! Hoe moeilijk is het om, in plaats van een blog te typen, even een tekst te typen voor je site!

Nou ja, blijkbaar dus zo moeilijk dat ik gisteren maar helemaal niks heb geschreven... en dan moet ik dus Om. Mezelf. Lachen.

Vervolgens heb ik mezelf vanmorgen een metaforische (letterlijk is bést lastig) schop onder mijn kont gegeven en ben gaan typen. Intussen zijn de teksten bij allerlei lieve mensen die mij eerlijke en kritische feedback mogen geven.

Voor mij is die schop toch wel het gene wat het beste werkt tegen allerhande procrastinatie, Woggen, Soggen en Moggen (Meditatie Ontwijkend Gedrag). Niet nadenken, hoppa, gewoon even doen. En dan blij zijn dat het klaar is. Of jezelf nog even liefdevol uitlachen. Of allebei. Mag ook. Want hee, je hebt het wel mooi gedáán. :-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat fijn dat je een bericht achterlaat :)