Translate

woensdag 25 juli 2018

Woehoe! I'm baaahack!

Ik ben er weer!

De afgelopen jaren hadden we geen laptop. Nadat de MacBook het begaf vond ik dat ik best zonder kon. Ik heb een simpele tablet voor bladmuziek en een telefoon, dus moest kunnen!
En dat was ook wel zo. Alleen tekstverwerken was een drama. En dat bloggen... dat bleek behoorlijk onmogelijk. En dat vond ik jammer!

Sinds vandaag, ik heb verder nog niks geinstalleerd (en hoe maak je in hemelsnaam een trema? Jullie zullen het even moeten doen met ¨geinstalleerd¨ zonder), hebben we een lief klein simpel tweedekans chromebookje. Gewoon, genoeg om tekst te verwerken, misschien wat bladmuziek te kunnen noteren, en te bloggen :)

Ik heb een hele lijst met onderwerpen dus hou je vast!

Ik ga verder met bloggen over bewust leven, (slimme) kinderperikelen, natuurlijke verzorgings- en schoonmaakproducten, een mespuntje muziek, een vleugje ontspullen en bewust consumeren, een snufje spiritualiteit, een theelepel gezondheid, een eetlepel gezonde recepten en natuurlijk flink wat humor. Want daarmee smaakt het leven toch een stuk beter.

Tot gauw!


1 opmerking:

Wat fijn dat je een bericht achterlaat :)