Translate

dinsdag 31 juli 2018

Uit met allergieën: Bagels and Beans

Op zondag gingen we met z´n viertjes (ons gezin en mijn moeder) naar Haarlem.
Het eerste wat ik daarover te zeggen heb is: ¨YYEEEEAAAHHHH JIEEEHAAA!¨ Ik kon weer naar Haarlem ;-)
In het centrum liepen we gezellig rond. Natuurlijk brachten we een bezoekje aan de Lush, waar je al van verre ruikt hoe heerlijk het daar is. Sophie en ik kochten/kregen allebei een body butter en nu zitten we al twee dagen de hele tijd aan onze armen te snuffelen. Verder zijn we best normaal hoor.
Natuurlijk gingen we even naar Ananda, waar ze prachtige stenen hebben, wierrookjes, boeken en zo.

En toen wilden ¨ze¨ iets eten bij Bagels and Beans. Nou moet ik momenteel nog heel erg voorzichtig zijn met eten dus voor mij is er niet echt iets te vinden, maar Sophietje kan alleen maar niet goed tegen suiker, melk en tarwe. Toch is het daardoor voor haar bijna onmogelijk ergens te lunchen.
Maar dus niet bij Bagels and Beans!! Ze hebben daar bijzondere bagels, die heten ¨Oathies¨, die gemaakt worden van o.a. haver (ja, je verwácht het niet met zo´n naam), en zeer glutenarm zijn. Je kunt ze bestellen met de hele menukaart, waaronder de optie met geitenkaas en honing. Helemaal Sophie-proof dus! Het kind was de koningin te rijk. Ze heeft echt zitten smullen.
En ik word er dus zo enorm blij van als een bedrijf inspeelt op de mensen die allergieën hebben! Geweldig dat ze zoiets op het menu hebben staan! Hopelijk ben ik zelf gauw weer beter genoeg dat ik ´m ook durf te proeven!

Voor nu dus een grote ¨dank je wel¨ aan het adres van Bagels and Beans :)

(B&B Haarlem zit aan de Gierstraat 49. Ze hebben er ook overheerlijke smoothies en heel veel keuze voor vega, vegan, en voor ¨gewone¨ mensen ook)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat fijn dat je een bericht achterlaat :)