Translate

dinsdag 30 augustus 2022

Wat betekent -12 kg?

 Gewoon, voor de leuk, even een lijstje. 

-12 kg (ja, de afgelopen week ging het door niet zo lekker zijn en dus bijzonder weinig eten weer vrij snel ;-)) en een ander eetpatroon betekent voor mij:

* comfortabel in kleermakerszit zitten (één van mijn favoriete houdingen).

* mijn been in halve kleermakerszit op de stoel leggen en daar niet eens bewust van zijn (ik ben nogal buigzaam ;-)).

* als ik mijn hoofd tegen mijn arm aanleg zit daar geen kussentje meer tussen.

* ik was heel vaak duizelig. Dit, heb ik intussen geleerd, zou kunnen komen door histamine-overschot in de darmen. Raad eens? Duizeligheid is weg. Verschwunden. 

* niet meer 10 keer per dag naar de wc. Het is zéker nog niet allemaal perfect en opgelost, maar het is al wel een stuk overzichtelijker en beter. (Ik zal je de details wederom besparen).

* mijn jurkjes staan me beter (ja sorry, ik snap dat dit subjectief is en zo, maar voor mij voelt het in elk geval zo).

* rust in mijn hoofd over hoe ik eet. Ik weet dat wat ik eet goed is voor me. Dat geeft rust, enorm veel rust. 

* ik voel mijn buik gezonder worden. Aanvallen van buikpijn en narigheid komen nog wel, helaas, maar minder vaak en intensief. 

* ik voel me positief want ik werk op een gezonde manier aan mezelf. Dat voelt fijn. 

* ik kan weer in de boomhouding!! Oh yeah!! Mijn favoriete yogahouding en mijn bovenbeen was te dik dus ik kon mijn hiel niet in het kuiltje van mijn andere bovenbeen zetten... zo fijn dat dit weer kan!

Ik mis vast dingen, maar deze kwamen zo even bovendrijven :-) 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat fijn dat je een bericht achterlaat :)