Translate

zondag 16 juni 2024

Muggen in de kamer

Het is avond en Ben en ik zitten in de woonkamer te lezen. Het schemert al een beetje buiten, en Sophie is net weltrusten gekust. Dan klinkt een zachte, melodieuze stem van boven:
"Mozzie!"
Lieve Ben staat op en sjokt naar boven om het probleem op te lossen. Dit kan wel even duren, weet ik uit ervaring. Maar nog geen vijf seconden later hoor ik weer voetstappen op de trap. Verbaasd kijk ik op. 
Ben loopt binnen en strekt zijn hand uit. Op zijn vinger een dode mug. 
"This is Flatso." zegt hij. "The world's least stealthy mozzie."

Ik schiet uiteraard in de lach, terwijl hij naar het notitieblokje achter de TV loopt. Een minuut later krijg ik een briefje in mijn handen gedrukt.


Just another day in the Hillier household...


1 opmerking:

Wat fijn dat je een bericht achterlaat :)