Translate

woensdag 7 februari 2024

Toch een keer geveld

Megagezond eten helpt dus echt enorm voor je weerstand, blijkt. Ik was namelijk echt al tijden niet ziek geweest, zelfs eigenlijk amper verkouden. Maar nu kwam er toch een bijzonder gemeen virus het huis binnen en ik werd echt ziek. Zo ziek als ik al jarenlang niet was. Dagenlang was ik echt helemaal uitgeschakeld met koorts, een hartslag die door het plafond wilde en natuurlijk de andere bekende symptomen. 

Béétje jammer. 

Vanmorgen werd ik wakker - gelukkig had ik vannacht een wat minder onplezierige nacht - en ik voelde me toch een eindje beter. Dus ik stond op. Ik keek naar de fleecetrui en slobberbroek, toen naar het leuke jurkje aan de hanger. 
Hardop zei ik: "You know what? F... this, I'm OVER being sick."* en ik trok het jurkje aan. 

Zo. Hoppa. 

Natuurlijk ben ik nog niet beter, hoesten is echt niet grappig en ik ben een vaatdoekje, maar in elk geval dan wel een vaatdoekje met een leuk jurkje aan en dat helpt gewoon toch. Vind je niet? 

Dit soort ongewenste grappen zijn trouwens wel bijzonder goed voor de weegschaal: mijn bmi is nu 23,8. Toch een kleine silver lining. 

Zo, dan ga ik nu nog even rustig uitzieken! 


*Voor hen die ons niet kennen: het is niet dat ik interessant probeer te doen met Engels of zo, maar dat de voertaal hier in huis overwegend Engels is omdat Ben daar vandaan komt. Intussen ben ik volledig tweetalig dus tja, er wil wel eens iets gemixt worden. Het grappigste daarin is Sophie en ik samen, die rustig halverwege een zin overschakelen naar de andere taal en weer terug. 



                                                                 Wel een bleek bekkie ;-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat fijn dat je een bericht achterlaat :)