Translate

dinsdag 22 september 2020

Plassen in de achtertuin?!

Er zaten twee meisjes hier in de voortuin aan de picknicktafel te kletsen. Sophie was vrijdag verkouden geworden en nu redelijk hersteld, dus ze mochten intussen weer spelen, maar alleen op afstand en buiten.
Op een gegeven moment kwam Sophie binnen en vroeg mij (dacht ik):
"Mummy, can X be here?"
Ik dacht: huh, dit gesprek hadden we toch al gehad? Dus ik reageerde kalm:
"In the front garden or the back garden."
Sophie liep weer naar buiten, maar toen zag ik X opeens naar huis lopen en ik vroeg aan Sophie waarom ze wegging. En pas toen begreep ik in ene wat ze éigenlijk had gevraagd:
"Mummy, can X *pee* here?"
Waarop ik dus had geantwoord dat dat alleen in de voortuin of de achtertuin mocht...

🙈

Ik hoop maar dat X niet thuis vertelde dat ze van Sophie's moeder alleen in de tuin mocht plassen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat fijn dat je een bericht achterlaat :)