Translate

vrijdag 23 augustus 2019

Humor!

Zo heerlijk gelachen vandaag.

We waren in de Lidl, met een paar blikjes tonijn.
De mevrouw achter de kassa probeerde die te scannen, maar het stapeltje brak in twee en de blikjes rolden over de kassa. Eentje kreeg het voor elkaar te landen ín het prullenbakje bij haar voeten.
Zegt de mevrouw: ¨tja, het is wilde tonijn!¨

Vanmorgen gaf ik les aan J. Ik gaf haar een opdracht mee en wilde erbij zeggen dat ik nieuwsgierig was naar wat ze ervan zou maken.
Dat kon ik op twee manieren zeggen. ¨Ik ben benieuwd naar..." of ¨Ik vind het interessant hoe...¨
Helaas. mijn hoofd husselde spontaan en het werd: ¨Ik ben interessant...¨

Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd, toch?

1 opmerking:

  1. LOL. Wat een kassière met gevoel van humor. Op die manier is je werk denk ik ook leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een bericht achterlaat :)