Translate

donderdag 20 juni 2019

Grote Dochter

Was stil hier, de afgelopen weken. Logisch ook, want je blogt toch graag over leuke en interessante dingen, en die waren er niet zoveel. Ik had weer een grote buikpijn/narigheidaanval en heb de afgelopen 2 weken vooral in mijn stoel óf bij de dokter gezeten. Maar hee! Het gaat gelukkig alweer een eind beter en vandaag voelde ik me eindelijk goed genoeg om Iets Leuks te gaan Doen. Hoera!

Don´t it always seem to go, that you don´t know what you´ve got, ´till it´s gone. Echt, als je dit leest en gezond bent? Wees dan nog even extra dankbaar :)

Anyway! Het kwam zo prachtig uit vandaag dat Sophie een studiemiddag had. Dus konden we zomaar op een doordeweekse donderdag samen de stad in.
Ik was alleen met Sophie, dus ik kon me helemaal overgeven aan haar ritme en tempo en interesses.




Zo kwam het dat we eerst een poos doorbrachten in De Houten Trein. Een heerlijke speelgoedwinkel aan een grachtje. Helaas pindakaas voor Sophie, mama vond het niet eens goed dat de hele voorraad Schleichdieren mee ging naar huis ;)
En vervolgens togen we op kledingjacht. Mijn dochter wordt namelijk in ene Heel Groot. En dat zorgt ervoor dat ze mode belangrijk gaat vinden. Dat ze zoekt naar bepaalde dingen die ze mooi vindt, in plaats van dat ze aantrekt wat er toevallig in de kast ligt.

Drie winkels, 25 gepaste tops later en een stralende dochter liep trots met haar tassen door de winkelstraat.


Even bij de Ekoplaza een ijsje gehaald, want ook al heb ik een Grote Dochter, een ijsje met een clown en een fluitje? Dat gaat er nog uitermate goed in. 

Bij In de soete Suykerbol mocht ze ten slotte nog een zakje suikervrij snoep uitzoeken en de verwennerij was compleet. 

Een gelukkig meisje liep naast me naar de Karperton. En haar moeder? Die glom mee, van binnen en van buiten. Wat een heerlijke middag!  

4 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat het zo'n goede middag was! Dat zijn de gouden momenten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt hoor!! Een van de allerleukste dagen deze zomer :)

      Verwijderen
  2. Heerlijk dochter heb je! Geniet van elkaar en die mooie momenten samen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker!! Heerlijk he, die leeftijd ook! Jouw jongste is een paar maanden ouder geloof ik. Ik weet nog dat ik je al las toen die 4 was of zo. Of mss zelfs wel eerder... time flies!

      Verwijderen

Wat fijn dat je een bericht achterlaat :)