Translate

zaterdag 28 mei 2016

Brain farts, oftewel blonde momenten.

Ik moest zo verschrikkelijk hard lachen om dit artikel, waarin door mensen beschreven wordt wat het domste is wat ze ooit hebben gedaan:

Disclaimer: Ik ben niet verantwoordelijk voor buikpijn van het lachen! ;-)

Dus laat ik er dan op deze plaats maar een aantal van mezelf aan toevoegen. Gelukkig is enige zelfspot mij niet vreemd, en blonde momenten zijn dat duidelijk ook niet!

* Vragen: heeft u ook hemaworsten? Helaas was ik echter in de V&D... 

* Zoeken, tijdens gezellig shoppen in Haarlem met moeders, naar haar gele auto. We begonnen al wat paniekerig te kijken toen we ons beseften dat we in onze blauwe focus waren gekomen... 

* Twee vingers op een papieren foto plaatsen om te proberen in te zoomen...

* Tijdens een repetitie een stuk uit een papieren boek moeten spelen omdat dat niet op de tablet stond, en vervolgens de zijkant van het boek aantikken om de bladzijde om te slaan...

* Ik kan de keren dat ik mijn telefoon heb gezocht terwijl ik die in mijn hand had en mijn bril terwijl ik die op had, niet eens meer tellen.

Eervolle vermeldingen gaan naar:

* Een leerling liet zijn telefoon hier liggen. We belden zijn vrouw dat zijn telefoon hier lag. Één  minuut later gaat zijn telefoon. Ze belt hem om hem te vertellen dat hij zijn telefoon bij ons heeft laten liggen...

* Ben die in de supermarkt deo wil opspuiten. Alleen was het scheerschuim...

* Ben die melk in zijn koffie wil gieten, maar dat in plaats daarvan in zijn sinaasappelsap giet...

Voeg je jouw blonde moment toe in de comments?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat fijn dat je een bericht achterlaat :)