Translate

dinsdag 25 juni 2013

Au!

Auwauw! Potdikke, wat doet oorontsteking toch zeer.
Gisteravond lag ik van de pijn te draaien in bed, met pijn die uitstraalde naar kieszenuwen en kaak. Oor begon zelfs wat te bloeden.



En het stomste is: ik had er zelf iets aan kunnen doen. Ik heb namelijk, na een verwaarloosde oorontsteking tijdens een operaproject jaren geleden, en gat in mijn trommelvlies. En dat betekent dat dat oor bij elke verkoudheid weer wil ontsteken. 

Sinds lange tijd gebruik ik bij beginnende oorontsteking Oteel. Deze homeopatische oordruppels zijn enorm effectief, en zolang ik maar begin met druppelen bij de eerste klachten, hou ik de ontsteking steeds onder de duim. 

Dus werd ik lakser! Deze keer dacht ik: "Het gaat zo goed met mijn oor, laat ik het even aankijken". Eeh! Fout! U gaat niet door voor de wasmachine!
Dus zit ik nu van arremoe toch maar te wachten bij de apotheek. De eerste "echte" medicijnen van dit jaar worden opgehaald. Dom dom!

Vroeger gebruikte ik astmamedicijnen en anti-allergie neussprays. Maar eigenlijk ben ik helemaal geen voorstander van chemische medicijnen in mijn lijf. Het liefste heb ik dat mijn lijf het zelf of met voeding(ssupplementen) kan oplossen. En sinds ik leerde zingen en daarmee goed leerde ademhalen konden de astmamedicijnen de deur uit. En sinds het gezonde leven en eten en de NMT gebruik ik tot mijn grote vreugde helemaal niks meer!
Wedden dat ik volgende keer meteen reageer als ik weer last krijg van mijn oor? In mijn lijf liefst geen enkel medicijn!

1 opmerking:

Wat fijn dat je een bericht achterlaat :)