Translate

woensdag 18 september 2019

Wijsneus in De Tuinen (Sorry, Holland and Barrett)

Kreeg ik een paar weken geleden al verbaasde complimenten in genoemde winkel omdat ik wist hoe je ¨Holland and Barrett¨ uitspreekt (blijkbaar zeggen de meeste mensen ¨holland en barét¨?! Echt?), deed ik er vandaag een schepje bovenop 🙈

Moeder, Sophie en ik waren in de Tuinen en mijn moeder schamperde, terwijl ze de verpakking van de chocoladeletters (ja, breek me daar in September de bek maar helemaal niet over open) bestudeerde: ¨ja hoor, ze noemen rietsuiker ¨natuurlijk¨.
Waarop ik opmerkte: ¨tja, het is wel natuurlijk. Maar dat is curare ook.¨

Dit zorgde ervoor dat het meisje dat net aan het afrekenen was in giechelen uitbarstte. Oeps ;)

Even later aan de kassa kreeg Sophie een proefzakje Manukahoning. Dat is honing met een hoog bestanddeel van het antibacteriële ingrediënt mgo, dat sowieso in honing zit, maar in Manukahoning dus (veel) meer.
Affijn. Het meisje achter de kassa vroeg of Sophie ook wist wat het getal op het zakje betekende en ik legde haar uit dat het de hoeveelheid van genoemd ingrediënt was.
Het meisje lachte: ¨jij kunt hier wel komen werken!¨
Vervolgens ging ik afrekenen en zei, voordat ze het vroeg, mijn postcode, zodat ze de klantenpas kon opzoeken. Meisje: ¨Je kunt hier echt wel komen werken!¨
Ik: ¨En ik wil geen Healthy*¨.

Het was leuk :)



*tijdschrift dat H&B verkoopt. De arme kassières moeten aan elke klant vragen: ¨Wilt u de Healthy?¨ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat fijn dat je een bericht achterlaat :)